Răsfăţ pentru bunici

253234_395502083896259_207629283_nCu prilejul Săptămânii Naţionale a Voluntariatului, noi – cei de la Bethany – ajutaţi de câţiva dintre voluntarii de nădejde ai Fundaţiei, am pregătit bătrânilor de la Căminul „Sfânta Parascheva” din Iaşi, o zi plină cu răsfăţ şi surprize pentru fiecare în parte.

Aşa cum ne aşteptam, vizita noastră de marţi, 14 mai, la Cămin a fost una demnă de păstrat în minte, dar mai ales în inimă. Am ajuns acolo la 10 dimineaţa entuziaşti şi cu o dorinţă puternică de a le reaminti acestor bătrâni de tinereţe şi de vremurile acelea în care zilele păreau să treacă altfel, iar lucrurile din jur aveau şi ele altă culoare.

Frumuseţea nu are vârstă, credem noi, iar bătrânii de la Căminul „Sfânta Parascheva” sunt dovada vie. În ciuda timpului ce s-a aşternut peste chipul lor, trăsăturile frumos conturate sunt încă vizibile, iar bucuria aceea de trăi e atât de intensă, încât te molipseşte. Nouă ni se par că au rămas la fel de frumoşi şi plini de viaţă, doar că acum duc în spate ceva mai multe amintiri, învăţăminte şi experienţe.

Ei bine, din aceste experienţe ale lor am mai învăţat şi noi câte ceva în cele mai bine de două ore de tuns,944339_395505100562624_1228848967_n coafat şi făcut manichiura doamnelor de la Cămin. Faptul că le-am văzut atât de zâmbitoare, binedispuse şi mândre de noua schimbare de look ne-a dat de înţeles că am reuşit într-adevăr să facem cu succes ceea ce ne-am propus.

Ne-am simţit aici ca într-o adevărată familie. Am depănat poveşti, am râs şi poate cel mai important lucru este că ne-am ataşat  foarte mult unii de alţii.

Lasă un răspuns

